niedziela, 16 czerwca 2013

[Konkurs] Przedłużenie

W związku z tym, iż w ostatnim czasie wiele osób miało problemy związane ze szkołą - kończący się semestr wszystkim dał porządnie w kość - zdecydowałyśmy się przesunąć ostateczny termin nadsyłania prac z dzisiaj na za tydzień. Dokładniej mówiąc: na 23 czerwca do godziny 23:59. Jeśli ktoś zgłosił się do konkursu, lecz nie zdążył napisać pracy, niech się nie martwi :)
Prace, które do nas przesłaliście, w większej mierze zostały już sprawdzone przez wszystkich jurorów (z wyjątkami). Przypominam jednak, byście pamiętali o tej nieszczęsnej interlinii 1,5 cm. Przez jej brak jedną pracę zostałyśmy zmuszone zdyskwalifikować, gdyż po poprawieniu tekst rozciągał się na jedenaście stron. Przypominamy również, że maksymalna długość tekstu to osiem stron formatu doc. lub docx. czcionką Georgia 12 i podaną wyżej interlinią (przy zachowaniu marginesów 2,5 cm z każdej strony - standardowo).

Zapewne wiele osób już teraz zrobiło sobie wakacje, więc życzymy udanego wypoczynku, a tym, którzy przygotowują się do sesji - powodzenia! :)

Idariale

9 komentarzy:

  1. Marginesy 2 cm? Wcześniej była mowa o 2.5, z tego, co pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Najpierw 2, potem 2.5, teraz 2... Przepraszam, ale w końcu nie wiem jaką wartość ustawić. Standardowe marginesy to 2.5 (górny, dolny, lewy, prawy).
      Dobrze, że tu wpadłam, bo już myślałam, że nie zdążę dokończyć tekstu:) Nieszczęsne sesje...
      Pozdrawiam,

      Dess

      Usuń
    2. Ach! Dziękuję Wam, coś mi się pogmatwalo. Oczywiście, 2,5 cm. Poprawię, kiedy przejdę na komputer, na razie piszę z telefonu.

      Usuń
  2. Super. Jutro mam koniec sesji, więc zdążę popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zdradzić, czyja praca została zdyskwalifikowana? Mam nadzieję, że nie moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wellesie, napisałam Ci maila zwrotnego.

      Usuń
    2. cała ja. Na pocztę wchodzę raz na ruski rok. Przepraszam za kłopot. ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zgłoszenia należy umieszczać w przeznaczonej do tego zakładce, nie pod postami!

Statystyka