niedziela, 1 grudnia 2013

Podsumowanie miesięcy: październik i listopad 2013

Podsumowanie października Blogger zjadł ze smakiem, doprawiając keczupem i pieprzem kolorowym. Dlatego też statystyki obu ostatnich miesięcy dodam w jednym poście, ażeby jednak udokumentować (mało grzeczny gest środkowego palca w kierunku kochanego Blogspotu).
Tym razem zamienię kolejność i zaczniemy od liczb.

Wystawione wyroki (X i XI '13):
Idariale - 0
Nearyh - 0
Leksa Willin - 1
Claudinella - 4

Podsumowując, śmiało możecie bić mnie po łbie, po wywalam się brzuchem do góry. Złapałam takiego lenia, że nie jestem w stanie zmusić się do wystawienia chociaż jednego wyroku. Czy ma ktoś do sprzedania motywację? Chętnie kupię!
Nie ulega wątpliwości, że Claudinella robi z nas wszystkich najwięcej (żeby nie powiedzieć - tylko ona). Leksa Willin wystawiła jedną ocenę - chociaż tyle, podbiło nam to odrobinę statystyki. Nearyh nie wystawiła niczego, gdyż już na początku listopada "złożyła wypowiedzenie", lecz niestety z pewnych przyczyn nie mogła zostać wcześniej usunięta z personelu.
Nie powiem, że przeraża mnie liczba blogów w kolejce (zwłaszcza mojej, humpf).
Z ogłoszeń dodatkowych - 16 stycznia '14 będziemy obchodzić czwartą rocznicę Gaola :) Nie sądziłam, że kiedykolwiek stanę przed zadaniem zorganizowania "imprezy urodzinowej". Cieszy mnie to bardzo i obiecuję, że do tego zadania dobrze się przygotuję.

Czas na podsumowanie stażu dwóch asystentek społecznych - Leksy Willin oraz Claudinelli!

Leksa Willin
Przedłużając okres próbny z miesiąca do dwóch liczyłam na to, że więcej czasu pozwoli na pokazanie w pełni swoich możliwości. Niestety, od początku Twojej pracy na Gaolu wystawiłaś jedynie jeden wyrok i w średnim stopniu uczestniczyłaś w aktywnościach ocenialni (komentowanie, spamowanie etc.). Mam w zwyczaju brać pod uwagę opinie osób ocenianych i czytelników (choć w mniejszym stopniu niż pełnoprawnej gaolowej załogi). Twoja ocena "Czwartego Insygnium" wywołała niemałe poruszenie i została uznana za niesprawiedliwą - również przez osoby neutralne, nieobeznane z treścią bloga. To oczywiście jeszcze o niczym tak naprawdę nie świadczy, dlatego otrzymujesz jeszcze jedną szansę i chociaż na chwilę obecną nie mam możliwości mianowania Cię strażniczką więzienną, może za kolejny miesiąc będę miała po temu powody. Zatem Twój staż zostaje przedłużony do 2 stycznia 2014 roku, kiedyż to pojawi się następne podsumowanie.

Claudinella
Swoją obecnością w tym miejscu wywołałaś falę oburzenia, ale przez dwa ostatnie miesiące zdołałaś wszystkim udowodnić, że wiesz co robisz i że robisz to dobrze. W czasie trwania okresu próbnego wystawiłaś pięć wyroków, z czego jestem niesamowicie zadowolona. Ponadto wykazałaś ogromne zainteresowanie życiem ocenialni, pisałaś do mnie maile z propozycjami, wytykałaś wszelkie niezgodności i niedopatrzenia techniczne, aktywnie komentowałaś posty (nie tylko swoje, ale te szczególnie). Utworzyłaś również nową treść powiadomień oraz spamu, którą będę miała zaszczyt na dniach umieścić na podstronie Dla personelu. Opinie o Twoich ocenach były jednogłośne - wszyscy są nimi albo zachwyceni, albo zaskoczeni (a najczęściej i jedno, i drugie). Merytorycznie podchodzisz do zadania, jesteś konsekwentna i obiektywna. Bardzo to sobie cenię, przy czym ogromnie się cieszę, że dołączyłaś do załogi Gaola (i że miałam rację, hahahah). Angażujesz się tak jak kiedyś ja, więc okazałabym się głupia, gdybym tego nie doceniła. Innymi słowy, z całą pewnością zasługujesz na miano strażniczki więziennej, a kto wie - może kiedyś i zastępcy?

To natenczas wszystko. Przypominam, że nabór wciąż jest otwarty. Otrzymujemy średnio kilka zgłoszeń na miesiąc, ale niestety zazwyczaj kandydaci rezygnują lub na podstawie oceny próbnej są odsyłani. Serdecznie zapraszamy osoby z wieloletnim stażem w pisaniu, nie ocenianiu! Na przykładzie Claudinelli - nigdy wcześniej nie oceniała, ale świetnie zna się na gramatyce i jest dobrym krytykiem. To w zupełności wystarcza.

Już teraz życzę spokojnych, radosnych świąt i szczęśliwego Nowego Roku, gdybym później nie miała okazji :)
Idariale

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że Gaol nadal działa. ; ) To wielka ulga dla moich oczu i mojego serca! Szkoda, że Nearyh odeszła, ale widzę, że Claudinelli nadrabia za Was wszystkie. :)
    Fakt, że za chwilę czwarte urodziny Gaola napawa mnie wielką dumą przez wzgląd na to, że kiedyś miałam możliwość spędzenia tutaj tyle czasu i że mój dawny dom nadal prosperuje.

    Cieszę się, że sobie radzisz, Idi.xx
    I wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki, Claudinello, mam nadzieje, ze ten biznes nie znudzi ci sie zbyt szybko :)

    Gratki tez dla ciebie, Idariale, ze udalo ci sie uchronic Gaol od wyciagniecia kopytek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wygląda na to, że się wciągnęłam, a nigdy bym nie podejrzewała, że zajmę się akurat ocenianiem – to była dość spontaniczna decyzja ;)

      Usuń
  3. Cztery lata, a pomyśleć, że jakiś czas temu zastanawiałaś się nad zamknięciem ;D
    Oby Gaol istniał jeszcze kolejne lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, jestem autorką bloga Kurtis Life który znajduje się w poczekalni. Proszę o zmianę adresu mojego bloga na plakietka.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym tylko zauważyć, że użyta w pierwszym zdaniu forma "keczap" jest absolutnie niepoprawna. Keczup lub ketchup, ale nie keczap!
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=8728

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, ale jest to po prostu literówka. Zaraz poprawię.

      Pozdrawiam,

      Usuń

Zgłoszenia należy umieszczać w przeznaczonej do tego zakładce, nie pod postami!

Statystyka