środa, 15 maja 2013

[104] Izolatka: exclaimhere

     Do gabinetu naczelniczki wszedł białowłosy chłopak. Idariale podniosła na niego wzrok znad akt kolejnego więźnia.
     - Już skończyłeś? - zapytała unosząc brwi.
     Kiwnął głową.
     - Tak jest, wszystkie cele sprawdzone, a więźniowie przesłuchani. - Wzruszył ramionami. - Nie odzywa się do nikogo, po prostu zamknęła się w sobie.
     Tym razem dziewczyna skinęła.
     - Cóż, trudno. Jak nie, to nie. - Chwyciła długopis i szybko podpisała się na aktach, po czym naznaczyła pierwszą stronę czerwoną pieczątką z napisem: IZOLATKA.

~~*~~

     Blog exclaimhere został zamknięty, a wejść na niego mogą jedynie zaproszeni czytelnicy - zatem łamie regulamin.

6 komentarzy:

  1. Przepraszam, moja wina. Ale tak w gruncie rzeczy kiepskie śledztwo, bo na naszym OL mówiła coś o maśle, profesjonalnej korekcie i pieniądzach tatusia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy... Nie zrozumiałam. Chyba że to nie dotyczyło odmowy xd

      Usuń
    2. Dotyczyło. Blog się zablokował po mojej ocenie, pod którą padło parę stwierdzeń, m.in. właśnie a propos masła i profesjonalnej korekty w wydawnictwach (na którą nas nie stać) za pieniądze tatusia. XD

      Usuń
    3. Ach, już widzę. Przeczytałam. Okej, nie mam pytań |D' Nie zrozumiałam jedynie "kiepskiego śledztwa". Do mnie trzeba po naszemu, nie po polskiemu, szczególnie jak w moich żyła krąży 15,5 promila cukru po naleśnikach z bitą śmietaną, posypką i truskawkową polewą @_@'
      Tak, to taki żart z tymi promilami. Ale z naleśnikiem już nie.

      Usuń
    4. To było nawiązanie do tego - "- Tak jest, wszystkie cele sprawdzone, a więźniowie przesłuchani. - Wzruszył ramionami. - Nie odzywa się do nikogo, po prostu zamknęła się w sobie". XD Aż mi się przypomniało, jak parę lat temu była faza na pytanie z czekoladą w ustach "czy ja mówię niewyraźnie?" w moich okolicach XD

      Zrobiłaś mi smaka na naleśniki...

      Usuń
  2. Idariale, co do tej dysleksji to nie musisz jej uwzględniać:) Teraz to już nie ma znaczenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Zgłoszenia należy umieszczać w przeznaczonej do tego zakładce, nie pod postami!

Statystyka