środa, 1 maja 2013

Podsumowanie miesiąca: kwiecień 2013

     Sytuacja na Gaol niewiele się poprawiła, jeśli chodzi o aktywność blogową, ale wszystkie dziarsko zakasałyśmy rękawy i nie zamierzamy się wyłamać :)
     Do załogi nie zawitali żądni nowi stażyści, a miałam nadzieję, że dołączą dwie dziewczyny, no ale... Będziemy szukać dalej. Jeśli ktoś jest chętny, to serdecznie zapraszamy! Panuje u nas naprawdę miła atmosfera, luźno rozmawiamy ze sobą na konferencjach i można nawet powiedzieć, że się zaprzyjaźniłyśmy. Grupowo grzejemy więc miejsca dla chętnych do spróbowania swoich sił w więziennych murach.
     Najważniejszym wydarzeniem kwietnia jest pewna decyzja, podjęta przeze mnie i moją wspaniałą zastępczynię, wanilię. Zapał Nersi nie uszedł naszej uwadze. Świstak od jakiegoś czasu posiada administratora, ponieważ pracuje nad zakładką z zasadami gramatycznymi (którą, mam nadzieję, upublicznimy już w maju), jako jedyna rozsyłała reklamę ocenialni, podrzuciła kilka dobrych pomysłów, które już zostały wykorzystane, troszczy się o Gaol, uczestniczy w konferencjach oraz pisze oceny - mimo urlopów, problemów prywatnych, braku czasu. Za to jesteśmy jej wdzięczne i nagradzamy podwyższeniem rangi. Od tej pory Nersi będzie piastowała miejsce Konsultanta Więziennego, co upoważnia ją do aktualizacji na blogu (kolejka, informacje, spis postów), wystawiania odmów blogom z wolnej kolejki (oraz w takim przypadku, jak ostatnio zdarzyło się z Maerą, gdzie oceniająca nie dawała znaku życia), rozwiązywaniu spraw Gaola z autorami i pisania w imieniu załogi do Katalogu Ocenialni - np. dodanie ogłoszenia. Dostanie również hasło do administracyjnego konta.
     Co zaś się tyczy Maery Fey - oceniająca w kwietniu została zawieszona, ponieważ od dwóch miesięcy nie otrzymywałam od niej żadnych odpowiedzi, czy to smsowych, czy mailowych. Maera napisała jednak w ostatnich dniach i już wiem, że przeszkodziły jej bardzo poważne problemy prywatne. Zrezygnowała, a ja cieszę się, że nie zostałam zmuszona do usunięcia strażniczki z personelu bez jakiejkolwiek informacji.
     Kolejki będą zamknięte, aż do wyczerpania zapasów. Kiedy dana oceniająca upora się z blogami, może otworzyć swoją kolejkę. Wolna wciąż pozostaje otwarta.
     W maju zajdą pewne zmiany na Gaolu. Po pierwsze: od tej pory przyjmujemy blogi posiadające co najmniej pięć notek fabularnych (na temat - opowiadania: rozdział, pamiętnik: wpis itd.). Po drugie: maksymalna liczba blogów w danej kolejce to osiem. W momencie dodania ósmego bloga, zostaje zamknięta, a otwarta dopiero wtedy, gdy pozostanie w niej pięć blogów. Po trzecie: zastanowimy się nad zmianą nazw kar (kryteria oceniania) na bardziej rzeczywiste, jak zaproponowała wanilia.
     Gaol osiągnął ponad 55 300 wejść, 865 komentarzy i 13 obserwatorów.

     Punkty dodatkowe:
wanilia.: 4 (pomysł na zmiany nazw kryteriów, dobranie i dodanie muzyki na blogu, aktualizacje)
Nersi: 4 (ogólna aktywność - wymieniałam powyżej)


     Bilans:

Kwiecień
Ocen: 4
Odmów: 6
Innych: 0
Razem postów: 10

Idariale: 2 oceny, 2 odmowy
wanilia.: 1 ocena, 1 odmowa
Niewidzialna: 0 ocen, 2 odmowy
Nersi: 1 ocena, 1 odmowa
Maera Fey: 0 ocen, 0 odmów

Ogólnie (od założenia Gaola)
Oceny/odmowy: 887

     Jak widać, w kwietniu wystawiłyśmy o jedną ocenę i jedną odmowę mniej niż w marcu. Dziś wystawiłam setny wyrok na blogspotowej odsłonie Gaola i cieszę się z tego powodu jak dziecko.
     Będzie lepiej! Uszy do góry :)
     Życzę Wam udanego długiego weekendu!

     Proszę o niewystawianie wyroków w dniach 1 - 3 maja, nie tylko ze względu na podsumowanie, ale także z powodu święta narodowego.

Idariale

10 komentarzy:

  1. Bardzo dobry pomysł z zamykaniem kolejek, a 8 blogów to tak idealnie niemal.

    Hm, gratuluje Nersi awansu ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z taką drobną prośbą - czy można by wyłączyć automatyczne włączanie się tej muzyczki? Osobiście mam tendencję do otwierania kilkunastu kart naraz i jak mnie wczoraj wieczorem zaskoczyła muzyka, to musiałam buszować i sprawdzać (nawet mi do głowy nie przyszło, że to u was), zanim w końcu wyłączyłam. A mama słodko spała w pokoju obok. Do tej chwili, ha. No i z doświadczenia wiem, że nie tylko mnie ta muzyczka irytuje ;) (oczywiście wtedy, kiedy się sama włącza).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I niektórym zjada transfer strasznie :c

      Usuń
    2. Sądzę, że wanilia. weźmie pod uwagę Wasze prośby - to ona operuje muzyką. Wan?

      Usuń
    3. Yeah, już się tym zajęłam. ; )

      Usuń
    4. Super :3
      Dziękuję bardzo w swoim imieniu ;)

      Usuń
    5. A ja w swoim składam podziękowania :D.

      Usuń
  3. Sooo... Bring it on! Dobra, w każdym razie damy radę, prawda? ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. I raz jeszcze - gratulacje, Ners! : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytanie do Idariale :) Jestem druga w twojej kolejce[smak duszy]Czy mogę zmienić szablon?:) Dziękuje za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń

Zgłoszenia należy umieszczać w przeznaczonej do tego zakładce, nie pod postami!

Statystyka