poniedziałek, 3 lutego 2014

Podsumowanie miesięcy: grudzień 2013, styczeń 2014

Dzisiejsze podsumowanie miało się w ogóle nie pojawić. W gruncie rzeczy dlatego, iż o nim kompletnie zapomniałam. Gdyby nie Claudinella, mogłabym spokojnie udawać, że wszystko gra, a ja wcale nie upokarzam się brakiem aktywności od kilku ostatnich miesięcy. Miałam w planach cichuteńko ukrywać się z tym aż do wystawienia wyroku Sukcesji (autorstwa Chiyo), z którą cackam się od czerwca zeszłego roku, ale trafiła kosa na kamień. Cóż, to i tak było nieuniknione.
A zatem:

Grudzień 2013 i styczeń 2014
Claudinella: 3 oceny
Idariale: 0 ocen

A teraz można się śmiać.

Od powstania Gaola
Samych ocen: 688

EDIT: Wreszcie policzyłam same oceny! Czyli jednak coś robię.

Co zmalowałyśmy w tych miesiącach?
Przede wszystkim nie wystawiamy już odmów, a zatem strzeżcie się łamacze regulaminów, bo nawet się nie zorientujecie, kiedy Wasze blogi poznikają z kolejki. Oczywiście, w określonych przypadkach chętnie skontaktujemy się z autorami, zamiast od razu ich wywalać. Nie jesteśmy w końcu takie okrutne.
Druga rzecz narodziła się dopiero wczoraj, więc tak naprawdę zalicza się już do lutego, ale że jednak podsumowanie dwóch ostatnich miesięcy się pojawi... W każdym razie - od tej pory, zanim kandydaci na oceniających (z rekrutacji) przystąpią do pisania ocen próbnych, będą musieli przejść przez... dyktando :) To sprawi, że 50% zgłaszających się do nas osób odpadnie już w przedbiegach - wybaczcie, ale jeśli na oceniającego zgłasza się ktoś, kto stawia przecinek w „dlatego, że" niezależnie od kontekstu albo pisze „żeczy", to muszę zbierać cycki z podłogi. Tego typu dyktanda stosuje administratorka Betowania, jak również nasza dawna oceniająca, Nearyh. Z chęcią zgodziła się pomóc Gaolowi, za co ogromnie jej dziękuję!
Nersi wróciła do nas i, o niespodzianko, odeszła. Ale cóż, od początku nie była przekonana, a ja byłam tego świadoma.
16 stycznia Gaol obchodził czwarte urodziny i szczerze mówiąc, nie sądziłam, że będę mu w tym czasie przewodzić. Nie sądziłam również, że dotrwamy do tego momentu. Żywię jednak szczerą nadzieję, że te lata nie poszły na marne, a obecna forma Gaola wciąż będzie ewoluowała.
Na czas nieokreślony byłam zmuszona zamknąć nasze kolejki, łącznie z wolną. No niestety, nagromadziło nam się blogów.

Na razie to już wszystko. Miłego wieczoru i powodzenia z sesją! :)
Idariale

5 komentarzy:

  1. Ojej, jest was tylko dwójka? Toż to smutno tak chyba... Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ocenialni :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry, mam pytanko takie jedne:
    Czy prolog jest zaliczany jako post fabularny? C:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście :)
      Wybacz, że odpisuję dopiero teraz, lecz wyleciało mi to z głowy. Ostatnio moja lista rzeczy do zrobienia nad wyraz się wydłużyła. Nie sposób tyle spamiętać, niestety.

      Usuń
    2. Nie szkodzi, widziałam, że słowa zostały zmienione w regulaminie i od razu łatwiej jest, bo niektóre ocenialnie nie uznają prologów :D
      Także dziękuję za odpowiedź i życzę powodzenia w uporządkowaniu spraw! :D

      Usuń
  3. Napiszę tu, bo nie chciałabym, żeby moja wiadomość gdzieś się zgubiła...
    Claudinello, bardzo chętnie. Nie mam nic przeciwko temu, żebyś oceniała mojego bloga zamiast Idariale :)

    Pozdrawiam,
    Malcadicta

    OdpowiedzUsuń

Zgłoszenia należy umieszczać w przeznaczonej do tego zakładce, nie pod postami!

Statystyka