sobota, 6 lipca 2013

Rozstrzygnięcie konkursu (I edycji)

Nadszedł więc ten dzień! Punkty podliczone, procenty wyciągnięte, a ciekawość pewnie rośnie ;) Po pięćdziesięciu pięciu dniach wyczekiwania znamy zwycięzców pierwszej edycji konkursu literackiego na Fair Gaolu - "Łańcuch kołysał się u nóg...".
Przypomnijmy: konkurs polegał na napisaniu krótkiego opowiadania (maksymalnie osiem stron Worda i przy zachowaniu określonych ustawień), którego tematem byłoby więzienie. Niekoniecznie gmach. Istniała możliwość przedstawienia go w formie niedosłownej. Otrzymałyśmy najróżniejsze prace. Co ciekawe, jedynie pięć autorów z szesnastu - którzy przesłali opowiadania (zgłoszeń otrzymałyśmy dwadzieścia dziewięć) - opisało rzeczywisty zakład karny. W jury zasiadły: Idariale, wanilia., Nersi, Niewidzialna, Nearyh, destrakszyn. oraz Ironiczna. Niestety, z przyczyn czysto technicznych, Deneve oraz Wadera były zmuszone zrezygnować. Wielka szkoda :(

Nagroda za pierwsze miejsce (do wyboru): "Pan Lodowego Ogrodu (Tom I)" Jarosława Grzędowicza lub "Szmaragdowa Tablica" Carli Montero.
Nagroda za drugie miejsce (do wyboru): "Siewca Burzy" Toma Lloyda lub "Szmaragdowa Tablica" Carli Montero.
Pierwsze i drugie miejsce - oraz dwa wyróżnienia - otrzymają krótką, anonimową recenzję tekstu od jednego z członków jury. Ponadto zwycięskie teksty zostały opublikowane na stronie ocenialni (jak zapowiadałyśmy).

Nadszedł czas na prezentację zwycięzców...

II miejsce: Kincaid "Sprawiedliwość"
II wyróżnienie: Hannibal Lektor "404"

Serdecznie gratulujemy! :) Uczestnicy konkursu otrzymają drogą mailową dokument Worda z rozpiską punktów oraz procentów. Zwycięskie prace możecie przeczytać, klikając w powyżej wypisane nicki - z wyjątkiem Kincaid oraz Hannibala, którzy nie zgodzili się na publikację. A szkoda, bo opowiadania są wręcz fenomenalne! Recenzje otrzymacie jutro. Jednocześnie proszę Broz-Tito oraz Kincaid, by wybrały sobie po nagrodzie i wysłały na konkursowy mail swoje dane (standardowo: imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy) - gaol.konkursy@gmail.com. Przesyłki zostaną wysłane w poniedziałek, priorytetem. Proszę również o dokładne sprawdzenie podawanego adresu!

W temacie nagród... chodzi nam po głowie jeszcze jeden pomysł, lecz na razie nie jesteśmy w stanie określić, czy uda nam się go zrealizować. Czas pokaże, na pewno damy znać.
Druga edycja konkursu zaplanowała została na grudzień 2013! :)

Idariale

14 komentarzy:

  1. Jeeeej! Pięknie dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nic. Trochę szkoda, ale założę się, że wygrane opowiadania biją moje na głowę. Nie pozostaje mi nic innego, jak pogratulować zwycięzcom. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, Twoje opowiadanie było jednym z tych, które zapadły mi w pamięć. Psychoza - moje klimaty <3

      Usuń
    2. Bałem się, że nie wejdę w temat.
      Końcówka była zapinana na szybko, za to pierwsze strony były takim... wybuchem weny. Widzę, że są wystawione opowiadania, więc od razu zabiorę się do czytania :)

      Usuń
  3. Gratuluję zwycięzcom:)
    Opowiadania świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :D
    Zaraz lecę czytać :)
    Wiedziałam, że mi się nie uda. Jednakże ciekawość mnie zżerała, ile zdobędę punktów. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, szkoda, że autorzy dwóch zwycięskich opowiadań nie wyrazili zgody na publikację, chętnie bym przeczytała i myślę, że nie tylko ja! :) Dwa udostępnione rzeczywiście genialne, bez dwóch zdań zasłużyliście na te miejsca i wyróżnienia. Ale oczywiście gratulacje dla wszystkich zwycięzców! :) Od siebie dziękuję za możliwość wzięcia udziału i dobrą zabawę. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja dziękuję za wyróżnienie i napiszę jeszcze, że jeśli ktoś chciałby przeczytać prywatnie mój tekst, może w tej kwestii po prostu napisać na maila: will.q.lecter@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To II edycja będzie? :o
    Gratuluję bardzo bardzo serdecznie zwycięzcom i wyróżnionym! W tekście Broz się zakochałam, naprawdę, jest genialny <3.
    A ja chyba następne opko napiszę przynajmniej tydzień przed ostatecznym terminem, zdecydowanie nie wychodzi mi pisanie nocą ostatniego dnia XD.
    Kłaniam się i jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie druga edycja, na pewno :D

      Usuń
    2. Będzie pewnie i czwarta, i ósma :D Tylko już raczej o innym temacie przewodnim, żeby ciągle tego samego nie było.

      Usuń
  8. Gratulacje dla zwycięzców ;)
    A ja z siebie jestem dumna, o :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zgłoszenia należy umieszczać w przeznaczonej do tego zakładce, nie pod postami!

Statystyka